Ušijeme SAP na míru Vašemu podnikání

Vyzkoušejte si SAP Business One z cloudu

SAP HANA pro SAP Business One

Místo pouhého účetnictví můžete mít podnikový informační systém od SAP!

Informační systémy SAP pro malé a střední firmy

Co všechno může umět Váš SAP

Nová verze informačního systému SAP Business One 9.2

Mobilní verze SAP Business One pro iPhone a iPad

Realizovali jsme již přes 70 projektů s více než 1000 uživateli.

Řízení servisu - Versino Service Factory

Správa servisních zakázek

Menším a středním servisním organizacím a obchodním společnostem s významným podílem servisních služeb přináší Versino Service Factory řešení pro správu všech firemních procesů v jedné aplikaci.
Komplexní podpora servisní činnosti umožní vaší firmě efektivně řídit servisní zakázky, sledovat jejich průběh, ziskovost, rozložení a vytíženost kapacit. Díky moderním analytickým nástrojům je možné rychle reagovat na aktuální situaci a zvyšovat spokojenost obchodních partnerů při zachování maximální efektivity.
Snadné ovládání a přívětivé uživatelské rozhraní SAP Business One zaručuje, že budou zaměstnanci schopni využívat v krátkém čase plného potenciálu podnikového řešení Versino Service Factory.
 

Hlavní přínosy

  • Zvýšení efektivity a ziskovosti 
  • Zlepšení kontroly nákladů na servisní činnost
  • Zlepšení organizace servisní činnosti 
  • Zkvalitnění služeb pro zákazníky.

Vyšší efektivita a produktivita práce

Provázání informací o servisní agendě se skladovými a účetními daty zajistí dokonalý přehled o všech servisních zakázkách. Na základě analýz a výkazů je možné přesně plánovat kapacitu, náklady a zisky na příští období. Systémová podpora servisní činnosti představuje automatizované procesy, které zjednoduší práci vašich zaměstnanců a zvýší tak produktivitu jejich práce. K vyšší efektivitě přispívají i nástroje pro komunikaci s obchodními partnery i vlastními zaměstnanci. S jejich pomocí je možné řídit příjem servisních hlášení a jejich rozdělování a řízení, stejně tak sdílet a distribuovat potřebné dokumenty.

Vlastnosti řešení

  • Komplexní podpora servisní činnosti
  • Evidence servisních smluv
  • Evidence zařízení, na které je poskytována podpora a servis dle sériových a výrobních čísel
  • Záruční a pozáruční servis 
  • Evidence náhradních dílů a jejich spotřeby na opravy dle sériových a výrobních čísel
  • Evidence spotřeby práce na jednotlivé opravy
  • Evidence náhradních zařízení 
  • Servisní dispečink a přidělování oprav jednotlivým technikům nebo servisním frontám 
  • Sledování historie servisní zakázky 
  • Sledování oprav ve vlastním středisku nebo u externího partnera 
  • Sledování servisních zakázek dle stavů
  • Automatické upozorňování na termíny 
  • Databáze řešených problémů (FAQ)
  • Příjem servisních hlášení prostřednictvím internetu nebo dedikované e-mailové adresy 
  • Webový portál pro servisní techniky a zákazníky
  • Integrace s MS Outlook
  • Plná automatizace účetních transakcí

© 2000 - 2015 Versino CZ, s.r.o. všechna práva vyhrazena
info@versino.cz | tel. +420 463 030 900 | fax: +420 463 030 901
Ochrana osobních údajů
Citrix partner Symantec registered partner