Versino Portal Factory

Řešení » Řešení dle produktů » Versino Portal Factory » Modul pro servisní techniky - Versino Filed Service Portal™

Modul pro servisní techniky - Versino Filed Service Portal™

V rámci tohoto modulu získávají uživatelé Versino Portal Factory™ přístup k funkční oblasti servis a řízení reklamací v podnikovém informačním systému SAP Business One. 

Modul je primárně určen pro řízení a obsluhu servisních techniků v terénu. Umožňuje jim přebírat přidělené požadavky na opravy, plánovat cesty prostřednictvím služby Google Maps, objednávat náhradní díly a zadávat výkazy práce.

Servisní technici mají prostřednictvím modulu Versino Filed Service Portal neustálý přístup ke všem potřebným informacím o zákaznících, výrobcích a náhradních dílech. Dispečeři mohou se servisními techniky komunikovat prostřednictvím zasílání zpráv (alertům) přímo z podnikového informačního systému SAP Business One.

Máte dotaz nebo zájem o bezplatnou konzultaci?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku

Máte dotaz nebo zájem o bezplatnou konzultaci?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku