Obchodní asistent – Pardubice

Mezi hlavní zodpovědnosti obchodního asistenta patří příprava podkladů a vedení obchodní administrativy pro obchodního zástupce Versino CZ. Dále pak sledování ceníků a podmínek hlavních dodavatelů Versino CZ včetně údržby kalkulací a ceníků řešení a služeb Versino CZ.

Náplň práce:

- Příprava nabídek na základě podkladů od obchodního zástupce
- Zajišťování komunikace a zpětné vazby se zákazníky
- Správa a údržba ceníků
- Spolupráce na tvorbě a přípravě kampaní
- Aktualizace údajů v databázích CRM
- Doplňování katalogu řešení Versino CZ
- Příprava podkladů pro obchodní prezentace řešení Versino CZ
- Průběžné sledování obchodních a produktových informací od hlavních dodavatelů a jejich zpracování pro účely vlastní komunikace Versino CZ

Požadavky:

- SŠ/ VŠ
- Orientace v oboru podnikových informačních systémů, souvisejících řešení a služeb
- Microsoft Office uživatelská znalost
- Dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost práce v týmu
- Zodpovědnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:

- Zajímavou práci v dynamickém oboru s možností osobního růstu
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Možnost dalšího školení a vzdělávání
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na důchodové pojištění

Platové ohodnocení:

- Junior: 30 - 35 000 Kč včetně osobního ohodnocení

Pokud Vás naše nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na email: info@kmosek.com. Mgr. Petr Kmošek – HR Interim manager. Těšíme se na Vaše reakce.

Máte dotaz nebo zájem?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku

info@versino.cz | tel. +420 463 030 900
[Error loading the WebPart 'LanguageSelection' of type 'languageselection']
SAP Gold Partner
[Error loading the WebPart 'LanguageSelectionDrop_down' of type 'languageselectiondropdown']