Integrace a EDI komunikace

Daktela

Daktela Revoluční All-in-one řešení pro kontaktní centra navržené pro perfektní zákaznickou péči. Díky spojení ERP systému SAP Business One a aplikace Daktela můžete jednoduše zpracovávat příchozí a odchozí komunikaci, analyzovat výkonnostní metriky, automatizovat úkoly a poskytovat výjimečné služby napříč všemi komunikačními kanály.  Daktela sjednotí přehledně komunikaci se zákazníky, včetně její historie a podrobných statistik. Ať už klient volá, píše SMS nebo email, kontaktuje na sociálních sítích či webchatu, vše se zobrazuje online v jediném řešení.
  • Nativní OmniChannel: Nativní podpora všech komunikačních kanálů v jedné aplikaci - telefon, email s helpdeskem, SMS, webový chat a sociální sítě.
  • Realtime reporting a statistiky: Daktela nativně podporuje jednotný reporting přes všechny komunikační kanály a nabízí několik desítek nejčastěji používaných reportů.
  • Otevřená platforma s API: Daktela nabízí otevřenou multikanálovou platformu s REST API rozhraním a mnoha hotovými integracemi do dalších systémů.
  • Zákaznická komunikační historie: Daktela automaticky zaznamenává komunikační historii  ze všech kanálů do CRM karty zákazníka. Operátorovi následně CRM kartu ve správný čas automaticky nabízí. 

Máte dotaz nebo zájem o bezplatnou konzultaci?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku

Máte dotaz nebo zájem o bezplatnou konzultaci?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku