Základní vlastnosti
Snadná instalace
Tento inovativní doplněk je specificky navržen pro uživatele SAP Business One a díky své intuitivnosti snižuje náklady na implementaci a trénink uživatelů.
Různé zdroje
Schopnost pracovat s různými zdroji pro archivaci jako jsou například skenery, Outlook nebo prosté soubory umožňují vysokou úroveň flexibility a jsou zárukou vysoké produktivity a nízkých nákladů.
Inteligentní vyhledávání
Přístup k archivovaným dokumentům využívá standardní vyhledávací šablony SAP Business One. Integrované OCR a indexování dle klíčových slov v ceně.
Časové úspory
Archivace probíhá snadno a rychle díky intuitivní navigaci uživatelů.
Automatický tok dokumentů
Papírové doklady jsou automaticky přiřazeny dokladům SAP business One na základě automaticky generovaných QR kódů. Inteligentní separace papírových dokladů umožňuje dávkové zpracování.
OBJEDNAT moduly Document Management System