24.07.2020
Společnosti SAP se podařilo vytvořit vysoce funkční komplexní ERP, které pokrývá potřeby většiny malých a středně velkých společností. Přesto se najdou zákazníci, kteří chtějí víc. A těm dokážeme vyhovět. Příkladem může být naše webová aplikace pro příjem servisních požadavků.
Tato aplikace prostřednictvím uživatelsky příjemného webového rozhraní zpřístupňuje potřebné informace z firemní databáze SAP Business One a umožňuje tak jednoduchý příjem servisních požadavků a zadávání servisních tiketů nebo činností zpět do systému. V přiloženém krátkém videu, které vzniklo na jednom z našich webinářů se s aplikací můžete seznámit.
Díky této aplikaci máte servisní požadavky v systému a můžete začít plánovat servisní zásahy. Na výběr máte standardní servisní modul, nebo si implementujete další chytrou aplikaci od Versino CZ -
Servisní dispečink. Přínosy této webové aplikace vám představíme někdy příště.
Obě zmiňované aplikace jsou k dispozici pro zákazníky SAP Business One verze SAP HANA.