Již přes 15 let pomáháme řešit problémy malých a středních firem z různých oborů v Čechách i na Slovensku prostřednictvím dodávek vlastních řešení Versino Solution Factory™ na platformě informačního systému SAP® Business One.

Společnost Versino CZ, s.r.o. je průběžně hodnocena jako nejúspěšnější prodejce informačního systému SAP® Business One v České republice, v roce 2009 jsme získali nejvyšší status v rámci partnerského programu SAP – GOLD Partner.

Sídlíme v Pardubicích, kanceláře máme také v Praze, Karlových Varech a Olomouci. Jsme součástí mezinárodní skupiny Versino AG se sídlem v Německu.

Aktuálně  hledáme vhodné kolegy na tyto pozice:

Manažer marketingu a komunikace – Pardubice

Více informací

Náplň práce:

- Tvorba marketingové strategie
- Příprava kampaní v CRM a souvisejících workflow
- Správa obsahu na webu a sociálních sítích
- Komunikace na sociálních sítích
- Zajišťování firemních akcí
- Koordinace a komunikace s externími dodavateli služeb v oblasti marketingu a komunikace
- Spolupráce s hlavními dodavateli na realizaci kampaní a go-to market aktivitách
- Průběžné sledování obchodních a marketingových informací od hlavních dodavatelů a jejich zpracování pro účely vlastní komunikace Versino CZ

Požadavky:

- SŠ/ VŠ
- Orientace v oboru podnikových informačních systémů, souvisejících řešení a služeb
- Zkušenosti s CMS Kentico nebo obdobným CMS pro tvorbu a správu obsahu na webu
- Zkušenosti s komunikací a kampaněmi na sociálních sítích
- Microsoft Office uživatelská znalost
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost práce v týmu
- Zodpovědnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:

- Zajímavou práci v dynamickém oboru s možností osobního růstu
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Možnost dalšího školení a vzdělávání
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na důchodové pojištění

Platové ohodnocení:

- Základní plat 35 – 40 000 Kč včetně osobního ohodnocení + prémie

Pokud Vás naše nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na email: info@kmosek.com. Mgr. Petr Kmošek – HR Interim manager. Těšíme se na Vaše reakce.

Obchodní zástupce – Pardubice

Více informací

Náplň práce:

- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Správa pipeline obchodních příležitostí
- Komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky
- Zpracování a prezentace nabídek
- Obchodní prezentace řešení a služeb Versino CZ
- Spolupráce na tvorbě a přípravě kampaní
- Správa katalogu řešení a úprav Versino CZ
- Průběžné sledování obchodních a produktových informací od hlavních dodavatelů a jejich zpracování pro účely vlastní komunikace Versino CZ

Požadavky:

- SŠ/ VŠ
- Dobrá orientace v prostředí informačních systémů ERP SAP Business One, případně obdobného softwaru jako je ABRA, Helios, Navision, Axapta, Vision, Karat, K2 apod.
- Microsoft Office uživatelská znalost
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost práce v týmu
- Zodpovědnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:

- Zajímavou práci v dynamickém oboru s možností osobního růstu
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Možnost dalšího školení a vzdělávání
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na důchodové pojištění
- Přidělené auto

Platové ohodnocení:

- Základní 35 – 40 000 Kč včetně osobního ohodnocení + provize z dosažených prodejů

Pokud Vás naše nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na email: info@kmosek.com. Mgr. Petr Kmošek – HR Interim manager. Těšíme se na Vaše reakce.

Obchodní asistent – Pardubice

Více informací

Náplň práce:

- Příprava nabídek na základě podkladů od obchodního zástupce
- Zajišťování komunikace a zpětné vazby se zákazníky
- Správa a údržba ceníků
- Spolupráce na tvorbě a přípravě kampaní
- Aktualizace údajů v databázích CRM
- Doplňování katalogu řešení Versino CZ
- Příprava podkladů pro obchodní prezentace řešení Versino CZ
- Průběžné sledování obchodních a produktových informací od hlavních dodavatelů a jejich zpracování pro účely vlastní komunikace Versino CZ

Požadavky:

- SŠ/ VŠ
- Orientace v oboru podnikových informačních systémů, souvisejících řešení a služeb
- Microsoft Office uživatelská znalost
- Dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost práce v týmu
- Zodpovědnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:

- Zajímavou práci v dynamickém oboru s možností osobního růstu
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Možnost dalšího školení a vzdělávání
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na důchodové pojištění

Platové ohodnocení:

- Junior: 30 - 35 000 Kč včetně osobního ohodnocení

Pokud Vás naše nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na email: info@kmosek.com. Mgr. Petr Kmošek – HR Interim manager. Těšíme se na Vaše reakce.

Aplikační konzultant ERP a CRM pro řešení SAP Business One pro kancelář v Pardubicích (junior i senior)

Více informací

Náplň práce :

- Technická podpora uživatelů systému SAP Business One
- Analýza požadavků, návrh a implementace řešení
- Dokumentace pracovních postupů
- Školení uživatelů
- Podpora při instalaci nových verzí

Požadavky:

- SŠ / VŠ vzdělání
- Praktická znalost informačního systému SAP Business One, případně jiného softwaru: ABRA, Helios, Navision, Karat, K2 apod.
- Uživatelská znalost produktů Microsoft Office
- Znalost SQL, pro seniorní pozici vyžadována znalost na pokročilé úrovni
- Znalost základů účetnictví a ekonomiky podniku je pro seniorní pozici podmínkou
- Analytické schopnosti
- Komunikační dovednosti
- Znalost anglického jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:

- Zajímavou práci v dynamickém oboru
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Možnost dalšího školení a vzdělávání
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na důchodové pojištění

Platové ohodnocení:

- Junior: 35 – 40 000 Kč včetně osobního ohodnocení
- Senior: 40 – 45 000 Kč včetně osobního ohodnocení

Pokud Vás naše nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na email: info@kmosek.com. Mgr. Petr Kmošek – HR Interim manager. Těšíme se na Vaše reakce.

 

Máte dotaz nebo zájem?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku

info@versino.cz | tel. +420 463 030 900
[Error loading the WebPart 'LanguageSelection' of type 'languageselection']
SAP Gold Partner
[Error loading the WebPart 'LanguageSelectionDrop_down' of type 'languageselectiondropdown']