21.08.2023
Věděli jste, že existuje jednoduchý způsob, jak urychlit předání informací o zjištěném problému našemu oddělení technické podpory? Díky funkci Nahlášení problému můžete jako běžný uživatel SAP Business One jednoduše přispět k urychlení identifikace problému a jeho příčiny. Podívejte se na jednoduchý návod, který vám pomůže.

1. V liště menu SAP Business One zvolte Nápověda > Support Desk > Nahlásit problém. Získáte tak přístup k nástroji, v němž kliknutím na položku v seznamu zobrazíte Nahlášené problémy v repository.
2. Chcete-li nahlásit nový incident, klikněte na tlačítko Vykázat nové. Spustí se SAP Business One Issue Recorder
3. V okně Nový záznam vyplňte pole Název. Pomocí zaškrtávacího políčka Nastavení můžete zahrnout:
- Systémové informace Microsoft
- Systémové informace
4. V okně SAP Business One Issue Recorder klikněte na volbu Záznam.
5. Předveďte scénář, který chcete nahlásit a zvolte volbu
Dokončení.
6. V okně
Detaily scénáře přidejte další popis scénáře a přílohy, které obsahují další detaily (jsou-li k dispozici)
7. Chcete-li incident nahlásit, buď pomocí volby
Uložení uložte záznam do lokálního počítače a pak klikněte na tlačítko
Výkaz nebo rovnou klikněte na tlačítko
Výkaz. Po kliknutí na volbu
Uložení se můžete vrátit zpět a zkontrolovat nebo opravit obsah hlášení.
8. Přejděte zpět na seznam. Zde můžete kliknout na některou položku a zobrazit ji, upravit ji však už nelze.
9. Takto vytvořený soubor se záznamem problému nám pak nahrajte do příslušného záznamu na
Versino Help Desk jako přílohu.
Pro více informací o tomto nástroji navštivte nápovědu
help.sap.com.