Jak urychlit řešení potíží s vaším ERP systémem SAP Business One? Máme pro vás praktický tip.

21.08.2023

Věděli jste, že existuje jednoduchý způsob, jak urychlit předání informací o zjištěném problému našemu oddělení technické podpory? Díky funkci Nahlášení problému můžete jako běžný uživatel SAP Business One jednoduše přispět k urychlení identifikace problému a jeho příčiny.  Podívejte se na jednoduchý návod, který vám pomůže.

Jak urychlit řešení potíží s vaším ERP systémem SAP Business One? Máme pro vás praktický tip.

1.    V liště menu SAP Business One zvolte Nápověda > Support Desk > Nahlásit problém. Získáte tak přístup k nástroji, v němž kliknutím na položku v seznamu zobrazíte Nahlášené problémy v repository. 
2. Chcete-li nahlásit nový incident, klikněte na tlačítko Vykázat nové. Spustí se SAP Business One Issue Recorder
3. V okně Nový záznam vyplňte pole Název. Pomocí zaškrtávacího políčka Nastavení můžete zahrnout:
  • Systémové informace Microsoft
  • Systémové informace
4. V okně SAP Business One Issue Recorder klikněte na volbu Záznam.
5. Předveďte scénář, který chcete nahlásit a zvolte volbu Dokončení.
6. V okně Detaily scénáře přidejte další popis scénáře a přílohy, které obsahují další detaily (jsou-li k dispozici)
7. Chcete-li incident nahlásit, buď pomocí volby Uložení uložte záznam do lokálního počítače a pak klikněte na tlačítko Výkaz nebo rovnou klikněte na tlačítko Výkaz. Po kliknutí na volbu Uložení se můžete vrátit zpět a zkontrolovat nebo opravit obsah hlášení.
8. Přejděte zpět na seznam. Zde můžete kliknout na některou položku a zobrazit ji, upravit ji však už nelze.
9. Takto vytvořený soubor se záznamem problému nám pak nahrajte do příslušného záznamu na Versino Help Desk jako přílohu.

Pro více informací o tomto nástroji navštivte nápovědu help.sap.com.

Máte dotaz nebo zájem o bezplatnou konzultaci?
Kontaktujte nás

Chat online

Chatujte s námi online a získtejte tak okamžitou odpověď

Zavolejte nám

+420 463 030 920

Pošlete nám e-mail

Napište nám Vaše dotazy, nebo poptávku