30.09.2021
Ve spolupráci s našim dlouholetým zákazníkem ARKOV, spol. s r.o. jsme integrovali do SAP Business One řídící systém terminálových doručovacích A3 boxů. Každý doručovací box je napojen na ERP systém zákazníka a veškeré provozní údaje se do něj přenášejí v reálném čase. Dotykový panel doručovacího boxu slouží pro zadání čísla zásilky při jejím vyzvednutí nebo pro vložení zásilky do boxu.
Integrace zajišťuje komunikaci ERP systému SAP Business One s A3 boxem v těchto hlavních oblastech:
- Založení zásilky, která bude uložena do boxu, včetně částky případné platby, která musí být vybrána na platebním terminálu v A3 boxu.
- Načtení informací o stavu zásilky – nová, umístěná, dokončená, stornovaná.
- Načtení informací o obsazení boxu.
- Načtení přístupových údajů do konkrétního boxu pro zákazníka a pro skladníka.
- Zrušení zásilky.
- Prodloužení délky uložení zásilky v boxu.
V
SAP Business One je založena zakázka s konkrétním druhem dopravy (např. „A3 Box“), ten má v nastavení uvedeno konkrétní ID A3 boxu. V okamžiku, kdy je v SAP Business One založen balící list k této zakázce, je automaticky vložena informace o zakázce do A3 boxu. A3 box jí přidělí unikátní číslo, zároveň vygeneruje přístupový pin pro zákazníka (pro výběr zboží) a pro skladníka (pro vložení zboží). Na balící list do SAP Business One je propsáno ID zásilky, stav a datum expirace (doba uložení).
Uživatel v SAP Business One může pomocí kontextového menu načíst aktuální stav včetně přístupových údajů nebo může prodloužit dobu uložení zásilky o pevně danou dobu.
SAP Business One se periodicky ptá na stav zásilek v A3 boxu a aktualizuje informaci o jejím stavu uloženou na balícím listě. Pokud je zásilka vložena do výdejního boxu, SAP Business One automaticky odešle email a sms zákazníkovi, který obsahuje PIN pro výběr zboží z boxu.