03.07.2023
Nedávná aktualizace v balíčku VRIS Country Package přináší uživatelům ERP systému SAP Bussines One nové možnosti nastavení integrace s databází ARES.
Nově lze definovat, zda se mají při změně adresy OP v databázi ARES aktualizovat stávající vybrané (nastavené) fakturační a dodací adresy, případně, že se mají jako doposud zakládat vždy nové.
Jak funguje tato nová funkce?
- Pokud je pole "ID adresy" prázdné, pak se adresa načtená z ARES uloží pod názvem, který je složen z města, ulice a čísla. Při načítání změněné adresy z ARES se vytvoří nová adresa.
- Pokud je pole "ID adresy" vyplněno, adresa načtená z ARES se uloží na kartu OP pod uvedeným názvem. Při načítání změněné adresy z ARES se existující adresa aktualizuje.
- Pokud je zaškrtnuta volba "Dodací adresa", vytváří se dodací adresa z dat načtených z ARES a používá se stejný název jako u hlavní adresy. Tato volba je použitelná pouze tehdy, je-li vyplněno pole "ID adresy".
Aktualizace systému správy adres vám umožňuje nastavit ID adresy pomocí speciálních zástupných identifikátorů místo pevně daného textu.
Tyto identifikátory, jako {CardName}, {City}, {Street} a {ZipCode}, vám umožňují vytvářet vlastní názvy adres. Například můžete vytvořit název jako "{CardName} - {City}" nebo "{City} {ZipCode}". Celková délka názvu může být maximálně 50 znaků. Tímto způsobem můžete vytvářet přesné a přizpůsobené názvy adres, které odpovídají konkrétním informacím o adrese.
Pokud se chcete ujistit, jak správně aktualizace funguje nebo byste si rádi nechali pomoci s nastavením, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím
Versino help desk.