Případová studie IoT řešení pro Donauchem

Zprovoznili jsme testovací provoz chytrého IoT řešení, které v reálném čase monitoruje umístění IBC kontejnerů a zároveň sleduje teplotu a zůstatkové množství chemikálií v jednotlivých kontejnerech. Tyto informace jsou prostřednictvím sítě Sigfox přenášeny do speciální aplikace vyhodnocující naměřené údaje. Tímto způsobem je možné snadno identifikovat IBC kontejnery, které bude nutné v nejbližší době doplnit nebo vyměnit, a tak optimálně naplánovat dopravu.
Více informací
Případová studie STŘÍDA SPORT s. r. o.
Podpora rychlého obchodního růstu prostřednictvím automatizace a digitalizace procesů se SAP® Business One.
Více informací
Případová studie zákazníka ALFAVARIA Group s. r. o.
Hlavním důvodem k pořízení nového informačního systému byl trvale rostoucí objem zakázek a administrativy spojené s jejich vyřizováním. Důraz byl dále kladen na maximální zpřehlednění a vyladění procesů ve společnosti oproti původnímu stavu, a to od prvotního kontaktu se zákazníkem až po poprodejní servis. Tato potřeba se dotýkala všech oddělení, od nákupu přes prodej, expedici a servisní středisko. Původně používaný systém těmto představám zcela nevyhovoval a jeho další rozvoj již prakticky nebyl možný. Od první myšlenky na výměnu informačního systému ke spuštění poptávkového řízení uběhlo přibližně půl roku.
Více informací
Případová studie zákazníka ARKOV, spol. s r.o.
Informační systém, který ARKOV původně využíval, byl primárně orientován na skladové hospodářství, účetnictví a mzdy. S růstem firmy a díky konkurenčnímu prostředí se stále více projevovala potřeba důsledné orientace na zákazníka a zvyšování úrovně zákaznického servisu – nabídka relevantních služeb, rychlé odbavení zakázky. Dalším důvodem pro změnu systému byla nutnost optimalizace vnitropodnikových procesů tak, aby byly jasně definované, kontrolovatelné a řiditelné.
Více informací
Případová studie zákazníka KONCEPT EKOTECH s.r.o.
Firma pro svoji činnost využívala systém, který byl dovyvíjen na míru jejím potřebám - v kombinaci s účetním softwarem. Podíl na společném vývoji umožnil pokročilé nastavení firemních procesů především v oblastech obchodní agendy a marketingu. S růstem počtu a objemu zakázek se zvyšoval tlak na systémovou podporu chodu firmy, bezpečnost a stabilitu. Stávající řešení kladlo zvýšené nároky na hardware klientských stanic a díky odděleným aplikacím neumožňovalo přístup k informacím v reálném čase, které jsou kritické především pro řízení obchodu a marketing.
Více informací
Případová studie zákazníka USSPA, s.r.o.
Hlavním důvodem pro výběr a zavedení nového informačního systému ve firmě USSPA, s.r.o. byla potřeba zvládnout rostoucí objem výroby a exportu a připravit společnost na očekávaný růst produkce v budoucnu. S rostoucím objemem výroby a dodávek jsme začali pociťovat naléhavou potřebu po zavedení standardního softwaru na podporu plánování a řízení výroby. Vzhledem k výrazné proexportní orientaci naší firmy jsme hledali integrované řešení, které by podpořilo i tuto činnost. O změně v oblasti informačního systému jsme vážně uvažovali více než rok.
Více informací